Friday 29 March 2013

Kerana Ayam Gemuruh

hai hai semua..ok today i would like to share with u about AYAM GEMURUH ! haa..mesti korang tertanye-tanye ape itu AYAM GEMURUH. Ayam yang berdebar-debar nak kene sembelih ke? atau ayam yang nak pegi pertandingan sabung ayam? atau atau..ok ok xmau merepek dah..biar aku bgtau,ayam gemuruh ni adalah sejenis daging burger ayam yang dibalut dengan telur dan dicelupkan ke dalam kuah blackpaper..haa..menitik air liur aku. Tapi die takde roti(Agak kecewa). Disebabkan AYAM GEMURUH ni aku gaduh dengan pacar aku..aisehhh,pacar ko!haa..jangan main2! malam tu hari Khamis malam jumaat, lepas habis discussion, pacar aku pergi kk4(ade kedai-kedai runcit) beli "ubat" die. Aku pun ape lagi, die xde,aku terus pi beli AYAM GEMURUH..yela..aku kan suke makan..sedap kot makanan! tapi pacar aku ni xbagi makan banyak2..lagi pun sebelum tu aku dah makan makanan yang aku beli kat pasar malam. Nampak x betape gemoknye aku ni.hehehe..Pastu on the way balik hostel, dengan muke yang gembira dan AYAM GEMURUH di tangan, tiba-tiba aku terserempak dengan pacar aku..DAMN! kantoi aku..dan balik bilik, die telah kecewa dengan sikap aku..and kami bergaduh (tapi xla gaduh tumbok2, sepak terajang). Disebabkan itu, aku dah janji ngn die xmau makan Burger lagi.. ho ho ho.. :(


ni bukan AYAM GEMURUH yang dekat UMP.

p/s : aku dah baik dengan pacar aku .hahaha

1 comment:

  1. asal ehh boyfie kite x kasi kite mkn bykkk2???? makan kn nikmat..hihi

    ReplyDelete