Friday 29 March 2013

Penipu yang memang confirm menipu !

Assalamualaikum semua...semoga hari ni menjadi hari yang indah.. Sekarang ni aku nak cerita sesuatu kat korang. Ceritanya bermula begini.. Kat kampus aku ni ade pelajar international..termasuklah pacar aku. Ada dari Indonesia, China, India, Sudan, Afganistan, Pakistan dan lain2. Suatu hari ade sorang Pakcik Afganistan  ni, aku ulang PAKCIK okkkkk...huh! die baru je datang UMP sem lepas. Mula2 die ajak bersembang, tapi time tu ade aku dengan Zaki. Disebabkan kitorang ni ade rase hormat kat Pakcik ni, kitorang layankan aje.. Hari yang berikutnya, setiap kali jumpa dengan aku die akan cakap "you are different"..haaaa..different tang mana laa...aku ni manusia biase je..ok ok..aku besar skit dari pompuan lain..dah!hehe..ok sambung cite, pastu suatu malam yang agak gelap, time tu aku tengah study Datacomm. Balik dari toilet, aku terserempak dengan die dan.... Damn! die telah meluahkan perasaan die kat aku..muntah weh! muntah! Padahal die tahu aku ade Zaki. Die kate die cube lupakan aku, tapi tak boleh..Yang geli, die kate die teringat aku sebelum tido..WTH??pastu die kate die xnak jadi orang ketiga, tapi die dah fall in love kat aku..haihh!!simpang Malaikat 44.. Pastu aku tanye die dah kawin ke belum..die jawab belum, dan die jawab dengan bersungguh-sungguh ok.. Tapi badan die dah macam bapak orang..perut kedepan...haihh.. suatu hari di cafe,aku ngn zaki dok sembang dengan Sulaiman( kawan kepada Pakcik Afganistan).Sulaiman bagitahu kitorang yang PAKCIK tu dah KAHWIN and ade 4 orang ANAK ok...tengok tu, ape nak jadi ngan pakcik tu..tak sedar diri tol! anak bini ko nak campak mana GILA! haihh.aku geram betul..bukannye ape, sampai ke hari ini, die masih menggatal..semoga Allah mengingatkan die kepada family die yang sedang menunggu kepulangan die..



ni bukan die...die tak ingat anak bini die.





1 comment:

  1. hohohoho.. orang dan gatal x egt anak bini da nina oi!

    ReplyDelete