Friday 28 November 2014

Sedapnye! dapnye!dapnye!!!

Assalamualaikum and helo to all!! Nina kembali lagi! memang setiap tahun sekali je muncul kembali ke apa nina??hehe..whateverrr...ape khabar korang semua? harap semua sehat dan gemok macam aku...hehehe..aku nak kurus! ok stop meroyan! ok,skrang ni dah lepas pertengahan semester,dan aku percaya ramai orang stress. TAPI TAPI TAPI..aku ade cara nak hilangkan setegessss (stress) ni.. kalau nak hilang stress korang makan je kek dari MESWNDELICACIES. Kek-kek yang MESWNDELICACIES buat ni memang superb..Bila makan tu rasa fly~~~ Bila korang gigit, kunyah ke, sedut ke, jilat ke, ape cara korang makan lah, pastu korang akan tersenyum riang gembira. Tapi xsampai la jadi sugar rush, so, ianya sesuai dimakan oleh semua ages. Mana nak dapat kek-kek ni? memang xleh dapat la,kene la beli !hehehe..ok...kalau nak order...boleh la melawat instagram @MESWNDELICACIES..xpon boleh terus direct call atau mesej ke nombor ini (017-6241988). Korang akan rasa ketagih..RASA kAn lahhhhh~ tapi ni bukan ketagih weed ke ape,die ketagih yang elok,jangan salah sangka.. Orait, aku rasa sampai disini dulu aku bagi tau cara nak hilang stress yang best. Jangan lupa order tau! 











kat atas ni semua antara kek kek nya..sedap bak hang!

No comments:

Post a Comment