Thursday 5 July 2012

He is mine

Assalamualaikum dan haaaaaallliiiuuuu semua!aku nak cerita...tapi pasal boipren aku...ermm....diharap semua dapat menerimanye dengan tenang2 air di laut...hehe..maksud aku...aku harap2 semua kawan2 yang aku sayangi dapat menerima die jugak...

ok..meh sini semua...aku kenalkan die...name die Ahmad Zaki Bilhaqi...Die lelaki...hahahahahaa...Umur die 15 august ni 19 TAHUN...(anak ikan mak..)hehhee..xla..aku xkisah orang nak cakap ape...umur tu just number..bagi aku die lagi matang dari aku....walaupun die muda,die banyak mengajar aku....tu la salah 1 sebab aku suke die..die ni belajar sama universiti dengan aku....die berasal dari INDONESIA...(weh,nina ko nak kene tangkap g lombok ke???)bak kate kawan aku....tapi aku xkisah...die bukan orang lombok...die orang samarida,kalimantan timur...aku kenal die...aku percaye die baik..walaupun garang macam tigerrr...rRRrrraaaaaaaaaaaaaarrrrrr!!!!!hehe..die suke buat aku ketawa...suke jugak buat aku nangis terharu..haha..yeke???tuhan je tahu..die selalu cakap tangisan aku ,kegembiraan die..tapi bila aku sedih,die ade dengan aku...die happykan aku...tapi tak semua benda die backup aku...yela..kalau benda salah,die marah la aku...die jugak caring kat aku...tapi now...die ade dekat samarinda,indonesia..yelaa..kitorang kan cuti sem...aduihh...rindu kat die..tapi xpe..kite selalu kontek hari2...zaman IT lah katekan...tak sabar nak jumpe die bulan september nanti....hehe

ok..itu die serba sedikit mengenai boipren aku...ni ha gambar die...hehe...




ok sekian..sambung lagi nanti...bubye semua!!!!!!!!!!

2 comments: