Wednesday 25 July 2012

Ramadhan Al-Mubarak...

Assalamualaikum and hello semua...lame rasenye aku xtulis blog..yela..sibuk membuat persiapan nak menyambut bulan ramadhan...Alhamdulillah aku telah berjaya berpuasa selama 5 hari setakat ni dan aku berdoa supaya aku boleh berpuasa sehingga tamat bulan Ramadhan...Ameen..ok semua,bulan puasa ni yang kerja,kerja,yang sekolah,sekolah..yang aku duduk rumah masak...heheheehe...and aku baru sekali je [egi bazaar ramadhan..aku pegi 2 hari lepas kalau tak silap aku..babah la ajak..aku pegi 2 bazaar ramadhan..satu di kota damansara dan satu lagi di subang.macam-macam orang jual..tapi aku macam xnak beli pape selain AIR...Uihhh...dap dap nye aku...sejuuukkk!!pastu tengah dok jalan-jalan aku terpandang 1 gerai kuew tiaw..yang tak boleh blah nye name kuew tiaw tu "KUEW TIAW THE ROCK"..terangkat kening aku!hahhaha..ni ha gambarnye kalau korang tak caye....
haa...kan aku dah kate memang ade...hehehe..ni gambar babah, mama n abang aku..diorang dok beli pulut kuning...

Ok la...sampai disini dulu..nanti kite cerita-cerita lagi ye!!bubye..Assalamualaikum..selamat berpuasa semua!

No comments:

Post a Comment