Friday 13 July 2012

Bantal Wangi~~~

MMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!sedapnye bau bantal wangi ni...HuuUUUUUUUUUUUuuuuu!!!dap dap ni....Dulu aku ade bantal busuk..ops! maksud aku bantal wangi..bantal wangi aku ni berbentuk botol susu...dimana adik aku pon ada jugak..yela...masing-masing nak sorang satu...masa tu aku rase umur aku dalam lingkungan 9-10 tahun..dimana adik aku berusia dalam lingkungan 5-6 tahun...aku tak berapa nak ingat sangat.Mama bawak aku dan adik aku ni pergi kedai..pastu aku ternampak bantal botol susu yang sangat hebat bagi aku..sebab die besar dan tinggi..die juga bersinar-sinar ketika itu(fantasi sangat kepala otak ni).pastu aku pon ape lagi,buat la muka "puss in boots" dalam cerita shrek dekat mama..mama pon belikan aku bantal BOTOL SUSU YANG HEBAT!!!tapi.....adik aku pon nak jugak...hmm...sebok je!(tu dulu la..sebab jeles..).ok,pastu aku dan adik aku pon dapat la bantal BOTOL SUSU YANG HEBAT tu...tapi kedua-dua bantal tu hanya bertahan tak silap aku seminggu je kot.Ini semua kerana adik aku..ceh..salahkan adik jugak...macam ni ceritanya..pada suatu tengahari yang tak berapa nak indah,aku sedang duduk bermain dengan permainan aku..aku tak ingat mainan ape...pastu adik aku datang..die sibuk2 la..pastu tah macam mana tah,kitorang gaduh..die tarik rambut aku,aku pukul die..pastu geram sangat aku pi ambik kereta control adik aku,aku masukkan ke dalam lubang jamban...ok..aku mengaku,itu memang teruk dan gile...tapi..tapi..tapi...adik aku telah membalasnye dengan mengambil bantal BOTOL SUSU aku YANG HEBAT itu masuk jugak ke dalam lubang jamban...damn it!aku menangis teruk gila...sambil menjerit-jerit sakit hati,aku pergi mengambil bantal botol susu adik aku dan dengan pantasnye aku humban ke dalam lubang jamban jugak...hahahaha...puas hati aku!xbetul rasenye time tu..haih....kemudian mama naik atas dan tengok kejadian monster-monster mama..mama terus kate "Ya Allah....ape jadi ni..awat nina dengan fadhil gaduh??dah2...pi turun bawah...mandi..fadhil pi makan...haihh..."(mama cakap tu sambil ambil plastik hitam dan masukkan bantal-bantal tadi ke dalam plastik hitam tersebut dan membuang bantal-bantal tersebut).Kami berdua sudah tak ade bantal hebat lagi...Tapi...tapi..tapi..genap umur aku 13 tahun,,aku dapat bantal yang sangat special..bantal aku ni ade name..name die UGGLA..die famous tau!hehee...die wangi...best..tapi aku tak faham kenapa ramai yang macam takot mendekatinye..huk3..sedih2...sekarang bantal ni ade dalam pelukan aku...dah 8 tahun die bersama aku...Aku harap Zaki Bilhaqi dapat menerimanya seadanya..hak3!!!ok...itu je cerita pasal bantal2 aku...nak tido dulu..tata!!


hai!saya uggla... :)

No comments:

Post a Comment