Friday 13 July 2012

Dokumentari..hahaha

hai hai...hari ni aku cam pening2..tapi walaubagaimanapon, aku dok buat dokumentari pasal keluarga aku...ehhh...bosan sangat nihh dok rumah..hehehe,,,aku nak buat macam dalam cite "The Office"..kalau yang melayunye macam cerita baru-baru ni yang disiarkan di astro prima pada setiap hari selasa jam 10 malam...acececehhh..promote gitu..astro bayar ke nina oiii??hehehe...ok..ok..balik ke cerita aku...pagi tadi aku pegi jogging...balik jogging aku mandi..lepas mandi tu la start dah...nina dah start dahhh perangai diee...aku pon ambik camera dok rakam ape yang abang aku buat...mama buat..babah buat....diorang pon layan je..haha..tapi babah...babah xtau pon aku tengah rakam die..hahahahaha!!!!!!kalau die tau...aku tak tau ape yang akan die cakap atau buat...hehehe..mungkin die akan terus menari...??harapan je la nina..hehehe...dokumentari ini berlangsung hingga petang...ok..memang kelakar sangat...tapi aku xtau sampai bila aku boleh buat benda ni...ini semua aku nak buat sebagai kenangan keluarga...lepas ni boleh la edit-edit sikit....pastu simpan..orang-orang tertentu sahaja yang boleh menonton...hehehe...sekian terima kasih..

No comments:

Post a Comment