Friday 6 July 2012

zaman dahulu kala

Assalamualaikum and hello semua! kat sini aku nak cerita pasal zaman aku skolah dlu...ni semua sebab tadi ternampak plastik tudung...korang tau tak ape itu plastik tudung??haaa...ni dia plastik tudung yang aku maksudkan..

dulu masa aku g skolah dulu,aku guna plastik tudung ni...tujuannya adalah untuk bagi tudung tu stay cantik je..hahaha...tapi bile teringat balik, buruk la sebenarnye..pastu bile guna plastik tudung ni,kite kene lap peluh yang berkuap dekat plastik tu...dulu benda ni memang famous la dikalangan pelajar perempuan..pastu lagi satu kalau zaman sekolah suke sangat bawak sapu tangan yang konon comel macam kat bawah ni...


aku bawak sapu tangan dulu bukan sebab nak lap hingus ke,peluh ke...saje nak gedik2..dah semua kawan-kawan bawak..macam cool je kan..aku pon bawak..hehehe...pastu dlu kat sekolah mesti lipat lengan baju..bagi aku nak nampak gengster....hehehe...apela...kelakar bile teringat zaman sekolah rendah dulu...nanti lain kali aku cerita lagi ye..hmm..ni nak pegi tidoq..selamat malam... :)



No comments:

Post a Comment