Wednesday 25 July 2012

sweet sangat ni!!!

pada suatu malam yang gelap..dah name malam memang gelap..aku sedang tidur..jam menunjukkan pukul 2.30 pagi..tiba-tiba tabby aku bunyi..tringgggg!!aku terjaga..aku melihat msg whatsapp masuk..ianya dari seorang lelaki yang aku cintai..msgnye berbunyi begini


"ketika malam sangat gelap
semua menjadi hitam
kedua mata ini ku pejam
yang ku bayangkan hanya engkau seorang
hati rasa bahagia membayangkan kita berdua
duduk di pantai,menikmati cinta
hanya engkau dan aku
tahukah engkau betapa besarnya cintaku
cintaku melebihi besarnye badanmu
aku tahu engkau marah atau merajuk padaku
tapi memang itu yang aku rasakan sekarang
tak ingin ku melepaskanmu
karena ku telah menemui cintaku
walaupun jarak kita sangat la jauh
tapi hati ini rasa macam dekat selalu
hari hari ku jalani dengan bayanganmu di kepalaku
tahukah engkau setiap saat aku selalu mencemaskanmu?
engkau tak pernah tahu
karena cintaku sangatlah dalam
dalamnya lautan masih kurang untuk hatiku
seandainya air lautan adalah cinta,mungkin akan kering karenaku
karena ku gunakan utuk menuliskan cintaku padamu"

this is the first time die tulis puisi..hehehe..so sweet..thanks sayang :)

1 comment: