Sunday 8 July 2012

sahabat a.k.a jiran a.k.a sister...

halo2!!aku boring...so,aku decide nak cerita about jiran aku....atau sahabat atau sister aku....ok...aku tak ada adik perempuan or kakak..so,aku very2 the rapat dengan jiran aku yang bernama Nin Qalini...semua rahsia aku die tau..kite orang share everything accept boyfriend..hahahaha...ok,nin ni memang cool..memahami...die aku..aku die..hehehe...die best ..aku suke selalu dengan die..yela,aku nak lepak ngn sape lagi bile kat rumah..die je yang aku ade selain family aku..huk3...walaupun umur die baru 19 tahun..tapi aku suke kawan ngn die..die matang...aku je cam budak2 lagi kot...duhhhh~~~beliau merupakan anak terakhir daripada  orang adik beradik..die baru habis buat asasi kat UITM dalam jurusan UNDANG2 ok..kawan aku lawyer tau!!haaa.......hehehe...nin,aku doakan ko berjaya!!! ni nin aku!


No comments:

Post a Comment