Wednesday 18 July 2012

Susuk??!!

Assalamualaikum and hello..hari ni aku nak cerita sikit mengenai susuk...aku nak cerita pasal susuk ni sebab tadi pukul 9.40 malam,aku tertengok satu siaran televisyen TV1 yang ditukar oleh babah.tajuk rancangan tersebut ialah panorama..kot..aku xingat sangat..hehehe...ok..episod kali ni die cerita tentang susuk...salah seorang pemakai susuk tu adalah seorang artis lelaki..tapi die dah insaf..die kate die telah kehilangan isteri dan anak-anak...lepas die buang susuk yang die pakai..die sakit 6 bulan..kesian..kesian...pastu mama aku pula sambung cerita...mama cerita masa dulu mama jadi nurse dekat taiping, ade seorang pesakit wanita.                  Wanita itu berusia 40-an.die seorang pemakai susuk yang kental!die memakai susuk sejak muda dahulu...dan pada masa itu mama kate die sampai kene tahan di wad yang berasingan dengan pesakit lain..ini kerana rupanya menjadi teruk dan seakan-akan GAJAH!!!!!!!sebelum diasingkan dari pesakit lain,katil die tak putus-putus dikerumuni oleh manusia-manusia yang ingin melihat GAJAH masuk hospital..ni sebab susuk yang die pakai tu terlalu lame dan menjadi nanah dan dijangkiti kuman....akhirnya makcik gajah tu meninggal dunia...harap rohnya dicucuri rahmat...so guys!!jangan pakai susuk...hehehe



ni bukan makcik tu..

No comments:

Post a Comment